Clear Channel zet zijn ambitieuze digitale ontwikkeling op nationaal niveau en in de hoofdstad voort
Clear Channel zet zijn digitale expansie voort om de impact en de flexibiliteit van zijn…
Clear Channel zet zijn digitale expansie voort om de impact en de flexibiliteit van zijn…
Clear Channel denkt steeds groter en onthult een gloednieuw extra groot digitaal formaat! Sinds enkele…
Tik tak, het aftellen naar Kerstmis bij Bol.com is begonnen met een dynamische digitale campagne…
In haar laatste out-of-home campagne nodigt BNP Paribas Fortis iedereen uit om in duurzame beleggingen…
Black Friday – HET moment van het jaar om de beste deals te krijgen. Vorig…
Conservation International lanceert in samenwerking met Clear Channel een nieuwe wereldwijde out of home (OOH)…
Een nieuwe generatie fietsen neemt de steden Brussel, Antwerpen en Luik stormenderhand over in de…
In de aanloop naar COP26 over het klimaat bevestigt Clear Channel opnieuw haar inzet voor…
Clear Channel’s DOOH-inventaris is nu beschikbaar voor ‘programmatic buying’ via LaunchPAD, het strategisch platform voor…
Omdat borstvoeding geven gewoon je baby voeden is, steunt Clear Channel de campagne die DDB…
Effectief, creatief, inspirerend of intrigerend? 🔦Spotlights op onze laatste (D)OOH campagnes en onze nieuwe schermen.
In haar laatste OOH-campagne nodigt KBC Brussels u uit om tijd en geld te besparen…