Clear Channel ondersteunt “#OurSecondChance”, de “grootste DOOH-campagne” tot nu toe
De World Out of Home Organization [WOO] lanceert een wereldwijde Digital Out of Home campagne…
De World Out of Home Organization [WOO] lanceert een wereldwijde Digital Out of Home campagne…
Effectief, creatief, inspirerend of intrigerend? Ontdek het overzicht van onze laatste (D)OOH campagnes in beeld…
Met #PositiveBanking lanceert BNP Paribas Fortis een nieuwe imagocampagne. Het opzet? Tonen hoe de bank…
Effectief, creatief, inspirerend of intrigerend? Ontdek het overzicht van onze laatste (D)OOH campagnes in beeld!
Het ziekenhuispersoneel is een echte nationale held geworden. Het initiatief #YouCareWeCare wil deze helden bedanken…
Na weken van opsluiting kunnen we eindelijk geleidelijk aan onze geliefden weer ontmoeten. Een zeer…
Love Beauty & Planet toont haar betrokkenheid bij schoonheid en de planeet, in hartje Antwerpen.…
In zijn laatste campagne benadrukt BRU® het belang van lokaal drinken en legt het de…
Effectief, creatief, inspirerend of intrigerend? Ontdek het overzicht van onze laatste (D)OOH campagnes in beeld…
Boodschappen van liefde en eensgezindheid die door het grote publiek worden gecreëerd, worden over de…
Gezondheidswerkers, apothekers, winkeliers, politieagenten, bankiers, enz. BNP Paribas Fortis eert al deze mannen en vrouwen…
Clear Channel zet zich in voor de strijd tegen de gezondheidscrisis en steunt #ClapAndAct, de…