Bereik, impact en engagement met Adshel
Door de aanwezigheid in heel België, zowel in de grote agglomeraties als buiten de steden, bieden we U een ruime waaier aan oplossingen op straat en in treinstations. Merken die adverteren op onze bus- en tramhokjes of op ander stadsmeubilair worden deel van de openbare sociale ruimte. Op die manier dringen ze door in het denken en praten van mensen die onderweg zijn, winkelen, pendelen of socializen.
Datagedreven oplossingen met People & Places
Met onze flexibele proximiteitsoplossing People & Places kan u heel precies uw consument identificeren en betrekken tijdens zijn traject: waar hij woont, waar hij consumeert maar ook waar hij voorbijkomt doorheen de dag.
U kunt opteren voor een selectie op maat van 2m²-zijden in de nabijheid van verkooppunten (POS) of van plaatsen die bezocht worden door uw doelpubliek (POI): scholen, bioscopen, fitnesszalen, enz. U kunt ook 2m²-reclamezijden kiezen op plaatsen waar zijn doelgroep woont, regelmatig voorbijkomt, de dag begint en eindigt. Om de cirkel rond te maken, kan u de borden kiezen die uw klant het meest aanspreken op plaatsen waar hij, doorheen de dag, voorbijkomt.
Focus op een vergevorderde profilering van de doelgroep, gebaseerd op meer geavanceerde sociodemografische criteria en op criteria voor gedrag en lifestage.
Het resultaat: een geoptimaliseerde context, betere targeting en stijgende interactiviteit om het aankoopgedrag van uw koper efficiënt te beïnvloeden.