Clear Channel LaunchPAD

Bereik uw doelgroep met digital out-of-home, als kern van uw omnichannelstrategie

Nu consumenten steeds meer verwachten dat merken hen via omnichannelervaringen bereiken, is het essentieel voor adverteerders om zowel binnen als buiten het huis aanwezig te zijn. Digital out-of-home (DOOH) stelt adverteerders in staat om eenvoudig te communiceren in een veilige en impactvolle omgeving, met de flexibiliteit en controle die kenmerkend zijn voor digitale media.

Clear Channel LaunchPAD biedt adverteerders nieuwe manieren om premium DOOH-inventaris te plannen, kopen en activeren via programmatische, geautomatiseerde en directe kanalen, zowel op de Belgische markt als in heel Europa.

Deze aantrekkelijke programmatische advertentieoplossing zorgt voor een snelle, eenvoudige en betrouwbare verbinding met meer dan 1.100 digitale schermen in het hele land, waaronder in stations en straten, en met meer dan 12.000 schermen op Europees niveau. Clear Channel LaunchPAD biedt zowel exclusieve planningsdata van Clear Channel als gegevens afkomstig van diverse SSP-partners.

Clear Channel LaunchPAD is bovendien speciaal ontworpen om gevoed te worden door data uit de krachtige planningsmogelijkheden en de inzichten over echte doelgroepen die worden gegenereerd door Clear Channel RADAR®.

Waarom kiezen voor programmatic DOOH?

LaunchPAD biedt adverteerders directe toegang tot duizenden publieke schermen, met volledige controle en real-time beheer van hun campagnes. Dit creëert een unieke kans om hun omnichannel storytelling te versterken binnen bestaande programmatic inkoopplatforms. Van het benutten van geavanceerde doelgroepdata over meerdere markten tot het activeren van campagnes op basis van contextuele of omgevingsgerichte triggers, DOOH maakt echt een verschil in het bereiken van nieuwe doelgroepen en het versterken van de impact van campagnes.

Contextual Relevance in Programmatic Advertising: Leveraging Data for Impact

Snel en eenvoudig targeten, geactiveerd door geavanceerde data en contextuele of omgevingsgerichte triggers, voor optimale relevantie en activering van campagnes

target audience programmatic data

Grote schaal en omnichannel storytelling via programmatic platforms, met duizenden schermen in Europa die miljoenen consumenten in de echte wereld bereiken

Dashboard Management: Optimize Your Data for Smarter Decisions

Concreet digitaal impact dankzij real-time controle over de schaal, activering, locatie, frequentie, targeting, creatie, kanalen en budgetten van campagnes

Meer weten over DOOH en pDOOH

TUI leverages programmatic Digital OOH to deliver dynamic, data-driven advertising that adapts in real-time

Programmatic DOOH

Verken programmatic DOOH om grootschalige, gerichte advertentiecampagnes te plannen, activeren en meten

Digitale OOH-reclame: Colruyt benut de kracht van buitenreclame

Digitaal OOH

Maximaliseer de impact van uw advertentie met DOOH: flexibiliteit, gerichte targeting en real-time dynamische content

Coca-Cola enhances brand presence with DOOH advertising

Ons Live-aanbod

Ontdek het meest consistente nationale digital out-of-home netwerk op de markt, zowel in straten als in stations

Klaar om uw programmatic digitale campagne te lanceren?

U heeft nu alle inzichten om te begrijpen hoe en waar pDOOH uw merk kan versterken.

Vul het formulier in om contact met ons op te nemen en uw volgende campagne te bespreken.