Wat is digitaal out-of-home?
Digitaal out-of-home (DOOH) voegt een nieuwe dimensie toe aan buitenreclame. Dankzij hoogwaardige digitale schermen trekken dynamische en interactieve advertenties de aandacht van uw publiek. Of het nu gaat om krachtige video’s, gepersonaliseerde content of activatiecampagnes, DOOH stelt u in staat om onvergetelijke en boeiende reclame-ervaringen te creëren.
DOOH – een volwaardig medium
Resultaten van PULSE, de nationale studie uitgevoerd met Kantar in 2024 over mobiliteitsgewoonten en de perceptie van DOOH in België, gebaseerd op een steekproef van 1.350 respondenten representatief voor de Belgische bevolking.
Waarom kiezen voor digitaal out-of-home?
“Interactiviteit in dienst van uw boodschap”
![test test](https://www.clearchannel.be/wp-content/uploads/2018/09/test-100x100.png)
Contextuele relevantie
De flexibiliteit van DOOH maakt het mogelijk om inhoud of visuals bijna in real-time aan te passen op basis van locatie, tijdstip, dag van de week of specifieke triggers zoals het weer, de UV-index, sportuitslagen, voorraadbeschikbaarheid en meer. De mogelijkheden zijn vrijwel eindeloos.
![targeted-ad-2 targeted-ad-2](https://www.clearchannel.be/wp-content/uploads/2018/09/targeted-ad-2-100x100.png)
Gerichte targeting
Door onze nationale dekking, in straten, wijken en drukbezochte stations, is een verfijnde targeting mogelijk van belangrijke doelgroepen zoals werknemers, shoppers, toeristen en Gen Z, tijdens hun hele traject.
![conversion-publicite-2 conversion-publicite-2](https://www.clearchannel.be/wp-content/uploads/2018/09/conversion-publicite-2-100x100.png)
Flexibiliteit & snelle uitvoering
Digitaal out-of-home (DOOH) biedt ongeëvenaarde flexibiliteit, waardoor merken hun boodschap bijna in real-time kunnen activeren. Of het nu gaat om het inspelen op de actualiteiten of het promoten van last-minute aanbiedingen, DOOH stelt merken in staat om snel en doeltreffend advertenties uit te rollen.
![creative-advertising creative-advertising](https://www.clearchannel.be/wp-content/uploads/2018/09/creative-advertising-100x100.png)
De kracht van data
Digitaal out-of-home (DOOH), in combinatie met data, biedt enorme mogelijkheden op het gebied van targeting en het verspreiden van specifieke boodschappen. De mogelijkheden zijn oneindig zoals evenementen, nieuws, sportuitslagen, het weer, specifieke uren of dagen van de week en nog veel meer.
Meer weten over DOOH
Ons Live-aanbod
Ontdek het meest consistente nationale digital out-of-home-netwerk op de markt, zowel op straat als in stations
Klaar om uw digitale campagne te lanceren?
U beschikt nu over alle kennis om te begrijpen op welke manier DOOH uw merk kan versterken.
Vul het formulier in om contact met ons op te nemen voor een gesprek over uw volgende campagne.